»Za večino razvojnih konfliktov je zaželeno, da jih otroci razrešujejo samostojno oziroma s pomočjo odraslih, ki so v šoli. Drugače je, ko to preide v nasilje, takrat je obvezno vključiti starše.«
»Nimamo najboljših smernic, kaj početi z nasiljem, ki se ne dogaja na šoli, ampak še vedno poteka med deležniki našega učnega procesa.«
»Ključno je zgodnje odkrivanje napetosti in da je komunikacija med starši in šolo vzpostavljena že v času, ko teh konfliktov ni.«
»Nasilni mladostniki ne bodo nehali biti nasilni, če se z njimi ne bomo ukvarjali. Treba jih je narediti občutljive, da razumejo različnosti in drugačnosti, zaradi katerih se običajno pojavlja nasilje.«
»Profil nasilnega mladostnika ali mladostnice ni enoznačen. Poznamo številne psihološke značilnosti posameznika in okoljske dejavnike, ki določajo, kdo je bolj nasilen in kdo pogosteje žrtev.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju